vrijdag 22 juli 2016

Mandala Madness CAL

Zoals ik in mijn blogpost van 10 mei al aangaf heb ik de Scheepjes CAl ingeruild voor de Mandala Madness CAL. Die deken sprak mij toch meer aan. Alhoewel ik al een pakket Colour Crafter had aangekocht voor de Scheepjes CAL, waarvan de kleuren mij toch niet echt bevielen ging ik deze toch gebruiken voor mijn ronde deken.
Ik had nog 2 kleuren extra aangekocht. Blauw en groen.
Ook had ik nog wat bollen Stylecraft Special DK liggen die kon ik ook wel gebruiken. Dit zijn alle kleuren die ik heb gebruikt.
.Het eerste wat mijn man zei toen ik de deken had uitgespreid: hallelujah wat een joelel!
Inderdaad het is best een grote deken geworden. 175 cm.
En hoewel ik toch mijn twijfels had met al die kleuren vind ik het erg mooi geworden
 En wat een geweldige leuke steken zijn er gebruikt!
 En hier ligt ie op bed. Niet dat ik hem ga gebruiken want ik heb een dekbed. Best jammer he!
Zo, nu weer een ander projectje zoeken.
FIJN WEEKEND!
 
 
Groetjes, Monique

8 opmerkingen:

  1. Jouw mandala deken is prachtig geworden. De kleuren komen in jouw deken mooier uit dan in veel Scheepjes CAL dekens die ik langs zag komen. Misschien omdat de kleuren niet meer gemengd worden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a work! Well done, it's very pretty :-). Happy weekend! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt prachtig geworden! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een pracht , ik vind het model ook heel bijzonder, ik haakte wel de deken van scheepjes maar dan in de zeekleuren .....
    groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een pracht , ik vind het model ook heel bijzonder, ik haakte wel de deken van scheepjes maar dan in de zeekleuren .....
    groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow!! Wat een pracht van een mandala!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is hij prachtig geworden! Echt een mooi geheel met de kleuren die je hebt toegevoegd!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je mandala is prachtig geworden! kleurencombinaties zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...