vrijdag 23 augustus 2013

Dubbel genieten

Een tijdje geleden las ik op het blog van Tuttihaaktenzo een soort oproepje om dierbare foto's naar haar te mailen en zij zou er dan iets mee doen. Heel vaag maar het moest een verrassing blijven natuurlijk. Ik hou wel van vaag dus ik stuurde een paar foto's van mijn overleden katten.

Vandaag kreeg ik dit in de bus. Een schattig pakje in een pakje en wat zat daar weer in, ieniemienie magneetjes met een afbeelding van mijn katjes. Hoe schattig. Heel mooi met een mooie glans er over. Helaas krijg ik de foto niet zuiver.
Ze hangen nu te pronken op mijn koelkast. Hartelijk bedankt Yvonne, ik ben er echt blij mee.
Vorige week bakte ik deze lekkere kersen frangipane taart. Het recept komt hier vandaan.  Caroline heeft een blog met de lekkerste baksels en prachtige foto's. Wat een verschil met mijn amateuristische foto's. Maar de taart smaakte heerlijk en daar gaat het om.
Fijn weekend allemaal.

Groetjes, Monique

7 opmerkingen:

  1. Wat ziet je taart er lekker uit! Daar zullen jullie wel van gesmuld hebben. Helaas is m'n oven op dit moment stuk; dus geen taarten bakken...
    Wat grappig zo'n verrassing, dat blijft toch eigenlijk het leukst hè.., als je niet weet wat je kunt verwachten! En wat had ze het mooi verpakt.
    fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief en leuk die magneetjes!!!Je taart ziet er heerlijk uit!Mmmm het water loopt me in de mond....


    groetjes en een fijn weekend
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie magneetjes. Wat een goed idee om zo persoonlijk magneetjes te maken van foto's. Goed dat je een kansje waagde.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die taart ziet er echt lekker uit.
    En wat een leuk idee om van foto's van die schattige magneetjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm die taart ziet er superlekker uit ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmmmm die ziet er idd heel lekker uit....

    Smakelijk....

    Liefs
    marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, die magneetjes. En je taart zag er al bij al toch overheerlijk uit! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...