zaterdag 31 augustus 2013

3e Update bloemendeken

Eindelijk nog eens een update van mijn bloemendeken.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer veel aan mijn deken doe. Ja, in de trein naar Amsterdam dan haak ik bloemetjse. De laatste 8 weken ben ik 6 keer naar Amsterdam geweest dus dat kwam mijn deken ten goede.
Zo breed moet de deken worden. (Als je op de foto klikt zie je het beter)
 
Rechtsboven zie je een vierkantje liggen. Zo groot moet de deken worden. Zucht!
Ik heb nu 171 vierkantjes gehaakt en heb70 bloemetjes liggen waar nog een vierkantje om moet. Ik ga maar niet uitrekenen hoeveel vierkantjes ik nog te gaan heb. Ik kan er nog altijd voor kiezen om i.p.v. een lits jumeaux deken er een twee persoons deken van te maken ;-)
 
Groetjes, Monique
 

26 opmerkingen:

  1. Oeps, ik dacht dat dit de lengte van je deken werd en dat het einde dus wel in zicht was... (voor een zeteldekenformaat). Succes nog! Het wordt ongelooflijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW!! Wat een project! Haak je dit met Victoria?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt heel mooi!!! nog heel veel werk...maar is het zeker waard! Succes meid! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat bed wordt dus letterlijk een bloembed ;-)
    Prachtig wordt het, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij wordt wel prachtig meis!!!!
    Volhouden hoor!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Prachtig! Maar ik kan me voorstellen dat je maar niet bedenkt hoeveel je nog moet. Ik wil zelf graag een deken gaan maken, weet nog niet of het vierkantjes worden of bv ripples of gewone rijen. Maar zit nog aan te hikken tegen het werk en de kosten (zou graag Stylecraft DK gebruiken). Wat het ook wordt, het moet een simpel en vlot patroontje worden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige uitdaging, maar het sprei wordt geweldig mooi!!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi! Wat een uitdaging.
    Mooie kleuren ook!
    Succes verder!

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt de deken mooi!
    Echt een project waar je lekker de tijd voor moet nemen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het wordt wel heeel erg mooi, deze deken! Zo vrolijk! Wel veel werk, maar dat is het zeker waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Monique. It's looking very pretty - reminds me of a garden of flowers. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Houd de moed erin, want de deken wordt prachtig!!!!.
    Ieder bloemetje en vierkantje brengt je dichter bij het eind.
    Kijk vooral vaak naar wat je al hebt en verbeeld je hoe de deken is als je klaar bent.

    Succes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, maar zo moet je er niet tegen aan kijken Monique!
    Natuurlijk is het een mega project, maar je moet wel van ieder vierkantje genieten...
    Misschien is het goed om er wat andere handwerkjes naast te hebben en gewoon wel te zien wanneer je weer even een vierkantje haakt.
    Het hoeft toch niet perse snel af?
    Misschien kun je iemand vinden die met je mee haakt..., die dan voor jou een aantal vierkantjes haakt..?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja, dat wordt een grote deken maar wel heel mooi en wie weet krijg je ineens de geest en vliegen de vierkantjes om je oren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend lap moet dat worden Monique maar het begin is al prachtig,hoor en gewoon af en toe wat Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een heel werk, maar het wordt wel heel erg mooi! Gewoon doorgaan hoor en laat het haken leuk blijven. Doe er bijvoorbeeld wat kleine haakwerkjes tussendoor.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De bloemen zijn prachtig! Een heidens karwei, maar zeer zeker de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje wat mooi is ie aan het worden!
    Super gave kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Monique wat een werk. Maar geef niet op want hij is - wordt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jawadde! Wat een project! Ik stuur je langs hier nog veel goeie moed! Ik ben al benieuwd naar het eindresultaat! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt nog heel wat werk te verzetten, maar wat word je deken schitterend.
    Zo te zien heb je ongeveer 1/3 af. Lekker doorgaan en inderdaad tussendoor andere dingen doen, dan verveeld het ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo mooi al die kleurtjes, nog wel wat werk maar zal een supermooi deken worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw wat mooi zeg al die kleurtjes,en ja als ik dat vierkantje zo eenzaam zie liggen heb je nog een lange weg te gaan voor die zic kan aan sluiten,hihih maar gewoon andere dingen tussen door doen dan komt die deken vanzelf wel af,
    mijn complimenten hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...